meraklibiranne Kızlar her beslenme sonrası gazını çıkarmak zorunda mıyız? Bazen uğraşıyorum uzun süre ama çıkmıyor öyle yatırınca da huzursuz oluyorum. Her beslendiğinde gaz oluşuyor mu yani yoksa bazen gazı da olmadığı oluyor mu
Kelebek45 Aynı soru benım de 15 günlük bebegım genel de popodan gaz çıkarıyor her emzirme sonrası omzuma alıyorum ama ağızdan gaz çıkarmıyor çok nadir çıkıyor kolık olur diye korkuyorum
busraay_ meraklibiranne tabii ki canım, gazını çıkarmazsan huysuzlanır normal olarak.. uzun sürsede çıkarman gerekiyor 😌