Sibelzerya 10 ay 3 günlük kızım kaç gündür anlattığınız gibiyiz. 9. ayından beridir üst damaklar şişmişti bugün 2 tane birden patlattı 😕 ne gece ne gündüz doğru düzgün uykusu yok, dediğiniz gibi iştahı hiç yok, zorlamıyorum anne sütü alıyor emmek istediği kadar emiyor. Ve yapışıklık konusunu 6. Aydan beridir yaşıyoruz. Benden ayrı oturamıyor bile, sürekli dip dibe kucak kucağa geziyoruz. Bir saniye babasına bile gitmiyor.