Izabella biz 700 tl aldık. İlk çocuk yani ikizler. Benim bildiğim ikiz olarak ayrım yapmıyorlar hani birinin parası ötekinin parası olarak. İlk çocuk tek ise ikinci veya üçüncü doğumda çift olsa da 300 ya da 400 alıyorsunuz. Bana çok saçma geliyor ama böyleymiş. Size para yattıysa o kadardır başka zaman bir daha yatmaz. Bir de biz şöyle birşey görmüştük devlet ikizlere 2 ya da 4 yaşına kadar destek parası veriyormuş aylık 300 dü sanırım. Biz birçok yere gittik ama hep başka bir yere yönlendirme oldu ilçede otıruyoruz ya bilmiyorlar ya da uğraşmak istemiyorlar