Kalbim22 ben🙋🏻♀️Benim hamilelikte başladı kollarımda kadın doğum doktoru tahlil yaptı temiz çıkmıştı bir süre sonra geçti doğumdan sonra tekrar başladı belli bi dönem sonra yine geçti bir kaç ay önce yine başladı Öyle bir kaşınıyor ki yara oluyor hele ki gece kaşındığı zaman uyku haram oluyordu bana , cildiyeye gittim ilk uyuzdan şüphelendi ama değilmiş kaşıntı için losyonlar verdi onlarla toparladım çok şükür sürdüğüm zaman rahatlatıyordu bir kaç haftadır kaşıntı yok o yüzden kullanmıyorum kaşıntı olduğu zaman yine süreceğim ama doktora gidin baktırın