Merhaba arkadaşlar tam 1 ay önce normal doğum yaptım dikiş sayımı bilmiyorum ama artık dikişlerim kalmadı gibi bir şey çok hafif bir şişliğim var orada o kadar. Fakat bugün kontrol ederken bebeğin geldiği yerin normalden geniş olduğunu fark ettim hatta içerisi görünüyor gibi kusura bakmayın açık açık yazdım 🥺 Doktoruma da şimdi yazdım ama aranızda yaşayan var mı diye de dayanamayıp buraya da yazmak istedim. Allah korusun dikiş açılması falan mı diye tedirgin oldum . Tecrübe eden varsa yazarsa çok sevinirim bu açıklık kapanıyor mu normal midir?