mrstucii06 Kızlar bebeğime kaynamis soğumuş su iciriyorum ama bi kac postta hazır su verilebileceği yazılmış doktor kontrolune daha var onada soracağım hayatın suyunu kullanıyoruz ondan verebilirmiyim?
Canada10 mrstucii06 su vermeye başladığımdan bu yana kendi içtiğim sudan verdim kaynatıp soğutmadım ben hiç
Evrim1906 mrstucii06 benim bebeğim de 8 buçuk aylık kaynamış soğumuş su veriyorum ama arada hazır su da veriyorum yavaş yavaş alışması için
Tabis2020 mrstucii06 bi doktorun yazısını okumuştum, bebeklerin bağışıklık kazanmasına izin verin diyordu. Suyu kaynatmayın cam şişe ya da damacana suyu verin diyordu. Bende öyle yapıyorum
Miniklord mrstucii06 bende sekiz aylığa kadar kaynamış soğumuş verdim. Sonra saldım gitti kaynamış soğumuş varsa veriyorum yoksa normal bizim içtiğimiz hazır Sudan veriyorum
Nurish Bende kaynamış su veriyorum ama bugün hayatın bebek sularından aldım acaba onuda kaynatmak gerekir mi bilgisi olan var mı
mrstucii06 Nurish bende ondan kullandım kimisi bebek suyu ph degeri düşük oylece içebilir diyor kimisi kaynatın diyor onuda kaynatmıştım ben ama