Ben kendim rezene anason içtim sütümü içtiği için ona da faydası oldu hiç kabız olmadı. Bebeğim 6 aylık bu güne kadar 2 defa çok çok sıktı kendini gazı yada kakasını yapamadığı için kıpkırmızı oluyor uyuyamıyordu sürekli ayakları havadaydı, ben de ona bir tatlı kaşığı anason rezene verdim. İşe yaradı rahatladı bebek. Bunlar bebeğe verilmemeli yanlış olduğunu biliyorum ama acı çekmesindense ben vermeyi tercih ettim, karar sizin.