Srnysl ben fito krem kullaniyorum, her zaman elimin altında olan krem, yaraya pişiğe her derde deva birsey bence 😂 cocuklara da bunu sürüyorum pişik olduklarinda hemen etkisini gösteriyor. Ama senin 1 ay olmuş, ilac kullandigin halde gecmiyorsa ya bezden ya da ıslak mendildendir. Birde havalar ısındı, bezi uzun süre tutmayin poposunda.