Üç gündür sütümü artırmak için galactago damla kullanıyorum ve bebeğim de aşırı gaz olmaya başladı. Gaz sorununu yeni yeni çözmeye başlamışken tekrarlamaya başladı. Ayrıca hem emmeden sonra kusmaya başladı tekrar Damladan kaynaklı olabilir mi (kızım 3 aylık bu arada)