Kızım 6. Ayını doldurdu bu ay boyunca gündüzleri nerdeyse hiç uyumadı diyebilirim emziriyorum veya mama veriyorum uyuyor yatırıyorum 10dkka sonra uyanıyor en fazla yarim saat uyuyor sizlerinde böyle oluyor mu merak ediyorum birde nasıl uyutuyorsunuz bizim her hangi bi yöntemimiz yok cogunlukla beslenirken uyuya kalıyor onun içinde uyumuyor olabilir mi tavsiyeleriniz var mı? 🌺