Cnprtk dönem dönem oldu geçti. Şimdi yine yaklaşık 1 aydır oturmuyo kızım. 2 yaşında. Otursa da orda yemiyo ben de yemek istemediğini zannedip hiçbi şey yemiyo diye üzülüyodum. Çalışma masasında kitap vs bakarken gayet normal yiyo. Dertleri mama sandalyesi. Artık direkt çalışma masasına gidiyo zaten yemek yiyeceği zaman