Bestek 13 günlük oğlum o kadar çok ıkınıyor ki morarıyor ve çok az katı kaka yapıyor saatlerce uyumuyor uykuya daldı mı ağlayarak kalkıyor başına gelen var mı ne yapabilirim düzelmesi için