Smsnannesi Gece her saat başıöuyamıo emmek istiyor önceden böyle değildi ne yapabilirim eskisi gibi uyuması için ?
Metonunannesi Smsnannesi sanırım bazı dönemler öyle oluyor benimki de 2.5-3 aylikken sat başı kalkiyordu son 10 gündür daha düzenli hale geldi en azından 3 saatte bir kalkıyor artık yani biz bişey yapmıyoruz herşeyi kendileri ayarlıyor çok minnaklar daha
ebrugorgel 3 gün sonra 3 aylık olacak oğlum bizde de durum bu şekilde son zamanlarda saat başı emmek istiyor en azından iki üç saat uyuduğu olurdu düzenimiz tamamen bozuldu