Anakralice48 Kızlar ben doğum yapalı 18 gün oldu benim boynumda ve koltuk altında aşırı kararma oldu hamilelikte biraz rengi açıldı ama daha geçmedi geçiyor mu bunlar yoksa bı krem falan sürmek lazım mı bide aşırı et beni oldu boynumda
Nesizade Anakralice48 sütünüzü sürün eğer varsa çok iyi geliyor ben lifler gibi bastıra bastıra sütümü sürmüştüm geçiyor oyle
elifsezer_ Anakralice48 Bebeğiniz memeyi reddetdi diye sakın emzirmekten vazgecmeyin.Hem bebeğinizin bağışıklığı için cok önemli hem emzirmek çok güzel bir duyğu.Bir çok bebek başlarda reddedebiliyor.Siz emzirmekten vazgecmeyin.
Anakralice48 elifsezer_ almiyo canım onu emzireyim diye dikislerimi zedeledim ayakta emzireyim gezdire gezdire belki alır diye uğraştım almiyo