Nagisarslan ilk 3 aydan sonra süt düzene giriyor. Belki size sütünüz yok gibi geliyordur ama çocuğunuz ağlamıyorsa, huysuz değilse, sütünüz yetiyordur. Benim de 3 ay biterken göğüslerim çok yumuşamıştı, sütüm gitti sandım. Ama vücut bebeğin içeceği miktarı öğrenip ona göre üretim yapmaya başlıyormuş. O yüzden ilk aylardan farklı oluyor