Saitkereminannesi evet canım ama az bir ücret veriyorsun hatırladığım kadarıyla. Online başvuru yapıyorsun,herhangi bir kartla ödemeni yapıyorsun 3-4 güne elinde. Başvuru merkezinden de yapsan kart ücreti ödüyorsun. Hem online başvuru oldukça kolay fotoğrafınıda sen çekip yüklüyorsun.