Merhabalar ben 23 haziran da aşı oldum. Çocukluktan beri toza alerjim var ama beni gündelik hayatta etkilemiyordu. aşı günüm açılır açılmaz hemen gittim biontech aşı oldum mutlu mutlu. Sonrası kabus. 3. Günden sonra ciddi bir burun akıntısı, baş ağrısı, kuru öksürük ateşler içerisindeyim. Doktora gittiğimde covid testi dahi yapmadılar. Temasm yok eminim ama artık kendimden şüphelenir oldum. 2 defa farklı hastaneye acile gittim aşı yan etkisi diyip serumla gönderdiler. 6. Günüm oldu hala iyileşemiyorum bebeğime bakacak durumda değilim… 2. Doz aşı olmaktan çok korkuyorum artık. 2. Dozu sinovac yaptırabilir miyim? bilgisi olan var mı ? Benim gibi yan etkileri olanlar var mı :((