Benimde süt ve emzirme parası yattı 2 ay içinde 2.cocuk 400 bide süt parası varmış oda 234 TL.pandemiden PTT kapalıydı geçen gün gittim çekmeye 400 aldım diğerini geri çekmiş ödemeyi almadım diye çok saçma orda beklemesi lazım diye biliyorum gerçi herkes öyle biliyor sanırım yatınca hemen çek sonra benim başıma gelen gelmesin benim hakk geri aloyolar nasıl oluyo anlamadim