Doktorumuz bay bay damla yazdı uykusuzluktan bayılcam çünkü hiç uyumuyo gece gündüz artık sinirlerim yıprandı yalnız kullanalı 4 gün oluyo gene aynı uykusuzluktan bayılcak gözleri gidiyor yatırdım kalktı tekrardan salladım yatırdım kalktı tekrardan salladım yatırdım gene kalktı şimdi bu 5. Kalkışı Allahım delirmek üzereyim sallamayı aZalt yavaştan diyor ama beşikte bile sallasam illa o ayağımda sallancak düzene ne zaman girer bu damlayı kullanıpta memnun olan var mıdır acaba uyumadan 40 dakika önce diyor o şekilde veriyorum ama gene aynı 14 aylık bu arada büyüdükçe hiç uyumuyo😕