Minikuzu 2 yaş aşısından bahsediyorsunuz galiba orayı tam anlayamadım ama. Bi tane aşı oldu bacağından yapıldı ateş olmadı. Yengeminde 2 yaşında oğlu var ona da kolundan yapmışlar aşıyı. Neye göre aynı aşıyı farklı yerlerden yapıyorlar bilmiyorum. Onunda ateşi olmadı.