ulkercikolataligofret 11 aylık bebeğim 2 gündür bizimde öyle. Bu kadar kişinin denk gelmesi, havaların sıcak olup bebelerin fazla sıvıyı ter yoluyla attıklarını aklıma getiriyor.
Melekkerem Benimde 8 aylık oğlumun öyle ve üstelik hiç su içmek istemiyor napacam ben enziriyorum ama terliyor su da lazım alışamadi suya bi türlü 😔
Haticeneva-1 Biz de de aynı sorun var hatta bende post açtım, genel bi durum galiba, doktora götürenler postun altına yazabilir mi
Emirinannesimrvdll Elisaeva benim bebeğiminde idrarı koyu ve kokulu randevu aldım yarın doktora götrcm inşallah size ne önerdi doktorunuz💐
asz Elisa3545 evet söylerdi muhakkak.oğlum önceki gün inanırmısın 2 kez işedi(saymak için bezi bağlamadım bütün gün)1 haftadır günde 1 bez değiştiriyoruz.üstüne sıcak bastığından beri benim oğlumda ek gıda da sıkıntı da başladı.hiç bişey yediremiyorum .varsa yoksa memede.bu arada 16 aylık oğlum
Ozlemay asz siz yinede 4 5 saate bir en geç değiştirseydiniz bezi çok uzun kalınca mantara yada enfeksiyona neden olabilşr
NurSema01 5 ay 9 günlüğüz bizde de nerdeyse 1 haftadır aynı sorun var 😟 Adanadayız sıcaklardan diye düşünüyorum biz bile eriyoruz resmen 😓 emziriyorum artık su da vermeye başladım bebeğim de istiyor zaten
DoganurcaN Miraycicek aa ben sağlık ocağına sorduğumda gerek yok dediler ne kadar önemli komu halbuki ya ne kadar vermemiz gerekiyormuş peki ne dediler
Miraycicek DoganurcaN ya normalde anne sütü içeriği sudan oluşuyor ama normal bi yerde yaşamıyoruz ki doktorumuz bize içebildik kadar verin dedi bezinde de turunculuk vardı hatta 1 çay bardağı kadar veriyorum ben çok sıcak çok terliyor
DoganurcaN Suyu günde 1-2 tatlı kaşığı vermeme rağmen her banyoda elindeki suyu mıç mıç emiyo kuzum ya bulunduğumuz yer 40 derece ve ev çatı, buharlaşcaz resmen, çok istiyo suyu daha ver yapıyo ama emin olamıyorum ya 4 ay 12 günlük bebeğim
Ozlemay Eda-asel o pembelik sıvı yetersizliğinden iş bugün gştitk doktora sık sık emzir ve su ver dedi. Yarın yinede idrar tahlili yapacak
Miraycicek DoganurcaN yooo günlük o kadar anca içiyor zaten sık sık emziriyorum üstüne teklif ediyorum
DoganurcaN Miraycicek çok teşekkürler bende teklif ederek içiriyim artık ne kadar içerse, susuzluktan iyidir dediğiniz gibi