Kızlar oğlum da baş ve sırt ateşi var. 39 u gördük bugün. Doktora götürdüm enfeksiyon çıktı az düzeyde serum felan takıldı. Antibiyotik dolven calpol verdi gönderdi. Az önce duş aldırdım dolven içitdim uyudu. Ateşi şuan 37.9.topuk altına limon sürsem olur mu? Bir kaç yerde duydum ama emin olamadım. 13.5 aylık bu arada