NurrA Özellikle Antep de yaşayan annelerim terliyor terini siliyorum saçları falan hep ıslak oluyor korkuyorum bu defa da hasta olacak gerçi esen havada sıcak esiyor ama camları açsam bi çeşit açmasam bi çeşit 🥲 sizler neler yapıyorsunuz bugün üçüncü kıyafet değişmem oldu hasta olur diye çok korkuyorum 🥲
MomIsAlp NurrA istanbuldayiz biz de o durumdayiz. Surekli atlet degistiriyorum uyuturken sirtina bez koyuyorum bazen uyandiginda hemen cikartiyorum bekletmiyim diye. Atlet stogu yapmak lazim yani 🙏
Alanbebek NurrA bizde aynı durumdayız istanbuldayım ben böyle bir sıcak olamaz zıbınla terlıyor cocuk camlar acık üstten yattgm odayıda acık bırakıyorum zaten esmıyor saat bası atlet degıstırıyorum sbaaha kadar dıyebılırım
Burculiceee NurrA bende her terlemesine çıkartıyorum üstünü her gün yıkıyorum 2 aylık şuan terlemesine çözüm bulamadım
pnr_cvk16 Bende Gaziantep’te yaşıyorum aynı sorun o kadar çok terliyor ki tişörtü atleti sıksan suyu çıkar artık atlet giydirmeden uyutuyorum ve yatak odasında yatıosam oturma odası balkon camları açıp az da olsa esmesini sağlıyorum az da olsa arka odaya vuruyor yapacak bişey kalmadı malesef 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
NurrA pnr_cvk16 aynı odayı açmıyorsunuz değil mi bizim oda aşırı sıcak açsam korkuyorum hasta olur sert eserse kapatsam bu defa çocuk sıcaktan terliyor emzirmeye kalktığında bile korkuyorum hasta olacak 🥺
ebrugorgel Alanbebek bizde istanbuldayız aynı durum zıbınla çorapsız yatırıyorum yine de özellikle kafası su yatağı yastığı sırılsıklam oluyor sırtı da terliyor hasta olmadan atlatabilsek valla şu nemli havaları
Alanbebek NurrA biz aglaya aglaya dggıstırıyoruz mecbur ama hasta olur degıstırmessen olmuyor terı üzerınde soguyor ben saat bası kalkar degıstırırm üstünüde örtmez asla ama terler hiç aklım almıyor nasıl terlıyor 🙄 ben terlemıyorum o terlıyor
yuhibu1920 Bende Gaziantep’te yaşıyorum oğlumu sadece kısa kollu zibinla yatırıyorum yattığı odanın balkon kapısı,mutfagin balkon kapısı ve oturma odasının camını acıyorum şuan güzel esiyor ona rağmen ayaklarının altı sıcacık 😶
Semrakrbck Bizde istanbuldayız sabahları akşama kadar kolsuz zıbın giydiriyorum akşam kollu giydiriyorm tek kat müslin örtüyorm oda hem çok nemlç hemde çok sıcak ne yapacaz bilmiyorum camlarda açık ama sabaha karşı soğuk oluyor bebeğim sıcaklayınca ağlar hep
Alanbebek Semrakrbck bizimkisi asla üstünü örtmez kısa kollu zıbınla uyuyor ben üstünü cok örtyorudum bıde yarım kol zıbın gıydırıyordum cocuga cocugu isilik yaptım üstüne birsey örtmenı tavsıye etmem hava 30 derece
Semrakrbck Alanbebek aynen örtünce hep ısılık oluyor ama örtmeyincede sırtında gögsünde de ısılık oluyor
prensler_-_ NurrA benim bebegiminde başı çok terliyor 4 aylık olduk su içinde ama üstünü ortuyorum yine de ya
Mevsimim NurrA iki kizimdada öyle surekli kobtrol ediyorum sirtina mendil koyuyorum buyuk kizim dogdugundan beri terler
Alanbebek Semrakrbck aynen ama örtunce cogalıyor isilikler cunku hava sıcak üstünüde örtunce daha cok sıcak oluyor boncuk boncuk terlıyor bizimki valla siz kac aylıksınız biz 7 ay 18 gunluk