Bebeğim henüz Anne baba diyemiyor çok nadir bir iki kere duyduk el çırpma bay bay yapma gel gel yapma işaretle gösterme falan hiçbirini yapmıyor bu aylarda yapması gerekiyor her çocuk bir değil tabi de insan gelișimi geride mi diye yada neden böyle diye düşünüyor :(