Yelda35 canım bunların her ayı sendrom.en sonunda bende çıldırmış anne sendromuna yakalanıcam o olacak😆😆.özellikle havanın da ısınmasıyla şu 10 gündür bizde çıldırmış durumdayız.ne yemek yiyor ,ne duruyor.varsa yoksa ağlıyor ve aşırı meme düşkünü oldu.5 dk oturmaz beni de oturtmaz.(16 aylık)