Bizde 40 cıkmadan yaptırdık besin alerjisi var MK diye bakıldı temiz çıktı ama ağır egzaması vardı ama 6 ay öncesi yapılması pek doğru sonuç alınmıyormuş 6. Ayda bizim tekrarlancak şuan da temiz çıkmış olsada o yüzden 6 ayı beklemenizi tavsiye ederim