Merhabalar; 9 aylık bebeğim sürekli ağlıyor. Çok çabuk sıkılıyor zaten kolik bir bebekti sürekli kucakta olmak istiyor 10 kg olduğu için artık zorlanıyorum. Almayıncada ağlıyor. Büyüdükçe geçer diyorum ama heray aynı. Hiç birşey yaptırmıyor bana odadan çıksam hemen peşime ağlıyor bu durumla nasıl başedeceğimi bilmiyorum artık ikimzde çok yıpranıyoruz bazen bende onunla ağlıyorum. Zaten sinirli bir bebek benimle benzer durumu yaşayan varmı varsa nelee yapıyorsunz önerilernize ihtyacm var ilk bebeğim bu arada