kaymakliekmekkadayifi Kizlar merhaba bebegimin bezinde resimdeki gibi bi kirmizilik var nedir sizce yada basina boyle bisey gelen oldu mu ? https://resimyukle.io/r/aD4vEdqdEQ
Nevanin_annesi kaymakliekmekkadayifi kristallesme. Ne kadarlık bebeğiniz? Yenidogansa anne sütünden hormon kaynaklı oluyor. Susuzluk ve ya enfeksiyonda da olabilir.
Eylulmelis kaymakliekmekkadayifi idrarındaki kristaller olabilir.eltimin oglunda olmuştu bu şekilde ona dayanarak söyluyorum.isterseniz bi doktorunuza sorun
Qawsedrf Bebeğiniz aşırı derecede susuz kalmış eğer onu çiş olarak yaptıysa, sadece emiyorsa mama takviyesi ek gıda dönemindeyse su vermeniz iyi olur. Tabi doktorunuza başvurmanız en iyisi.. Geçmiş olsun
Simiyy Ben bunu anneden geçen hormonlardan dolayı yenidoğanda normal diye biliyorum bezin yapısından kaynaklı kırmızıya dönüyor doktorum öyle demişti
Qawsedrf kaymakliekmekkadayifi 4 aylık bebeğe su verilmez sadece emiyorsa daha sık emzirin çok sıcaksa bulunduğunuz yer daha serin bir yerde durmaya çalışın. Benim oğlum da dört aylık hiç öyle bir bezle karşılaşmadım. Sizi strese sokmak istemem ama yetersiz besleniyor olabilir yani bu böbreklere yeterince sıvı gitmediğinin göstergesi bu da yeteri kadar emmiyor demek daha çok emzirin daha sık olmuyorsa mama vereceksiniz yani sadece susuz kalmak değil sorun.. 🙄
AND-20 kaymakliekmekkadayifi yetersiz beslendiğinde oluyomuş doymadıgında yani doğduğundan emin olun bebeğinizin bizde öyle 2 kez oldu doktor öyle deyince daha dikkatli oldum geçti bi da olmadı
kaymakliekmekkadayifi AND-20 yaa oyle mi ama yani bebegim doyuyor gibi 2 bilemedin 3 saatte bir emiyor gunduzleri ve memeyi kendisi iktirene kadar cikartmiyorum ben
kaymakliekmekkadayifi xnurcanx asiri terliyor. Ama bolcada emiyor 4 aylik ama en kotu ihtimalle 2 saate bir emiyor
Cgdmltr93 kaymakliekmekkadayifi havalar çok sıcak bebekler çok terliyor ne kadar emse de suya ihtiyacı mutlaka vardır. Kaynamış soğumuş su verebilirsiniz ne zararı olur ki
kaymakliekmekkadayifi Simiyy doktorum sagolsun cevap vermiyor mesajlara 😡 degistiricem o yuzden. Onemli bisey olmadikca yazmamizi aramamizi istemiyor. Ona gore ne onemli ne degil nerden bilcem. Bana gore hepsi onemli