Kizlar merhaba bebegim 14 aylik.son 2 haftadir cok istahsizlasti.oncesinde cokkk istahli bebekti.her seyi yerdi.simdi ne versem diliyle itiyor yemek istemiyor.agzini aciyor agzinda bekletip diliyle cikariyor.yemek vermezsem umrunda olmaz ama su icer hep
Bide dilinin ustu beyazlamis 3 4 gundur.basina gelen varmi?ne yapmaliyim?