zynpzumra12 Kızım 20 aylık iki gündür başladık dün iyiydi lazimliga oturuyordu oyunlar yapiyorduk bi kac kez kazalar oldu ama bugün asla oturmak istemiyo ayakta dikiliyor oturtmaya çalışınca ağlıyor ne yapsam fayda etmedi sizler neler yaşadınız