Kızlar merhaba 10 ay önce sezeryan doğum yaptım bi kaç gündür sol tarafıma kramp girer gibi bi Ağrı giriyor kımıldayamıyorum olduğum yerde kalıyorum çok kötü sonrasında sanki içimde bir şey varda kımıldıyor gibi oluyor ama sadece sol tarafta acaba başına gelen var mı