Yusufcuk_25 Esmerim34 arko krem sür kapa bidahaki bez açmanda geçmiş olarak görürsün çok ilerlediyse bir iki dafa sür geçer inşallah ben hep onu kullanıyorum pişikte uiyapmıyo piştiysede geçiriyo