Benim oğlumda 1 yaşında 1 aydır falan pişik bez değiştirmiştim ona vurdum ama bezini tekrar değiştirdim pişiği devam ediyor eskisi kadar olmasada kızarıklık var ve dediğin gibi ishal 😪 Ben de travazol, hametan, sudocrem, mustela kullandım hiç işe yaramadı. Uzun zaamndır ıslak mendil de sürmüyordum sabunla yıkayıp ılık su ile durulayıp kuruluyordum krem sürmüyordum yine düzelmedi 😪😩