2 yasinda oglum grip gibi oksurugu naptiysam gecmedi burnu akiyor ama cok icten oksurmeye basladi
Oksuruk surubu vermek istemiyorum hastaneye de gitmedim daha atesi yok diye istahida iyi haretleride İhlamur verdim pekmez karabiber verdim burnunu temizliyorum dus aldirdim felan soyle guzel onerisi olan varmi ? Benim bilmedigim 😔modum hic yok cocuklar hasta olmasa keske