Ilk cocuklarin arasi 2.5 yas…simdi 8 ve 6 yaşındalar bi de 7 aylik bebegim var…sahsen eskiden daha kolaydi berabee uyurlardi bn de dinlenirdim…parka çıkardık vs vs …simdi bebek uyurken ses etmeyin diyrm arkalarini toplamam bitmiyor cok dağiliyor…ev isleri alisveris yemek temizlik….30 dan sonra yaşlandım diyrm eskisi gibi dinc değilim galiba 2 bebekle isim daha kolaydi…bu xok zorladi beni sirt agrilarindan yorgunluktan ağliyorum bn de….bunlar da gececek ve cok ozleyecegim biliyorum….