Kızlar gün içinde gayet güzel uyuyo vs ama ya akşam ya gece yada sabah bi ağlamalar oluyo gaz vs sorunu yok çok şükür karnıda doyuyor, sanki bişi oluyo yaygarayı basıyor Bi susuyor Bi ağlıyor meme mi veriyorum sakinleşsin diye ilk Bi duruyor sonra sanki Bi yerini sıkıştırdında ağlıyor 1 2 saat onu sakinleştirmeye çalışıyoruz ayakta pış pış yaparak emzik vererek sonra yorulup uyuyo, uyuyamadığı için gün içinde böyle yapıyo, başka Bi sebebi var mı ya benim gibi olan