Unicornnnn 15 aylık son 1 haftadr bnmkide cok kalkıyosayamıyorum bile. yoksa 3-4 kez yine kalkıyodu bazen 2. Gece beslenmesini kestim illa meme diyen bi cocuk olmadı ama kalkıp duruyo diye 5-6 civarı kesin uyanıyo emiyo . Onun dısında haldır haldır sallıyorum besikte cabukta dalmıyo. Su an uyku gerilemesi var yazmış birisi baska postta. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama cesaretimde yok hiç . Su an hala sallıyorum kollarım agrıyo artık cıldırmak uzreym 😭