2maviboncuk 1aylık ken yaptırılmalıymış ama devlet en az 2 veya 3ay sonraya randevu veriyor özelde kaça yaptırdınız acil bi yardımcı olursanız sevinirim istanbul anadolu yakası
Emir123ali 2maviboncuk çok saçma çoçuk dokturunuza devlete gidip sordunuzmu çoçuk doktoru aynı gün bie yapılıyor 5 dk bişey zaten
aysenurbahadir 2maviboncuk devlet hastanesinde yaptırdım ben başka bir şey için gitmiştim doktora doktor da hemen aşağı da kalça ultrasonu çektir gel demişti 5 dk bile sürmedi çektiler
2maviboncuk Emir123ali yok işte 2ay sonraya randevu verdi çocuk ozamana 3 3buçuk aylık olmuş oluyor söyledim 4 5 aya kadar çekile bilir dedi
Dilara8228 2maviboncuk 1 aylık iken devlette yaptırdık daha erken dediler ayin 10unda 2 aylık olcak o zaman gidip yine cekicez ama randevu ile değil cocuk doktoru gönderiyor hemen çekiyorlar 5 dakika bile sürmüyor
Mervegem 2maviboncuk özel hastanede doğum yapmıstım 2 ay sonra olduk ücret vermedik doğum parasının içinde oluyor ben öyle biliyorum yani bizim öyleydi en azından