balliordegimm Kizlar biz 52 gunluk olduk artk dogru duzgun uyumuyo uyusasa en ufak sese gozlerini aciyo uyanik kaldigi zamanda ya meme emicek susucak yada agliyo siz nasil uyutuyosunuz yontemleriniz varmi yada normalmi bebegimin uyumamasi uykusunun hafif olmasi
GokSuM balliordegimm onun uyumasına engel olduğunu düşündüğünüz sebepler var mı? Gaz, bir önceki uykusunu iyi alamaması (en az 40 dk deliksiz uyuması gerekir) sıcak hava veya dikkatinizi çeken ama emin olamadığınız başka sebepler?
Hamuceraa balliordegimm bizim de aynı🥲 55 günlüğüz Bebek Uyutucu uygulamasındaki pış pış sesini açıyorum kucağıma alıyorum yatağın üzerinde 😁 hafif hafif zıpplıyorum bazen işe yarıyor. Bazen yürüyorum öyle geçiyor kendinden. Bazen hiçbir şey fayda etmiyor. 5 defa uyutuyorum 10 sefa uyanıyor🤦🏼♀️
balliordegimm GokSuM gazimiz oluyo ama normaldede vardi ve uyuyodu bide gazi oldugu zaman anliyorum ikinarak uyaniyo yada uyumuyo bugunlerde öyle degil ikinma falan yok tuaf bi huysuzlugu var
Merve-HanifeDuru Memede susuyorsa büyük ihtimalle gaz sancısı vardır bebişin benim kızda öyle memede susuyor bir tek 🤦🏻♀️ Onun haricinde ateşe düşmüş gibi çatlayana kadar ağlıyor 🥺
balliordegimm Merve-HanifeDuru gazdan ozman ya sadece memede sakinlesiyo onun haricinda agliyo yatmiyo uataginda yada oyalayamiyorum malesef