oykununannesiiii Kızlar merhaba 6 gün oldu doğum yapalı sezeryan doğum yaptım ama betim benzim hala bembeyaz bilmiyorum normal mi ? Birde halsizlik uyku ateş hissediyorum karın bölgemde göğüs altımda koltuk altımda bazen ensemde yaşayan var mı cevap verir misiniz 😔