zeynepduha Kızlar yıkadım bebeğimi pamuklu uzun kol pijama giydirdim çorap giydirmedim normalde gece üstü kısa kol oluyor hava çok sıcak doğru mu giydirdim ?istanbulda yaşıyorum terler mi acaba ay analık çok zor bacılar 🤣🤣
BaharDurum zeynepduha 2,5 aylık bebeğim var şort ve askılı ile uyutuyorum Eskişehir’de yaşıyorum uzun kollu ince de olsa giydirince uyumuyor 😂
Arenilay- zeynepduha günde 2 veya 3 yıkama sabahları sıfır kol tek zıbınla duruyor bazen sade bezle duruyor cıbıldak yatırıp üstüne ince örtüsünü örtüyorum ama izmirdeyiz ateş hattı burası 🥵
Teemo07 zeynepduha 2.5 aylık bebegim diyarbakırda yaşıyoruz. Sadece askılı zıbın giydiriyorum. Üstünüde ince çarşafla örtüyorum. ayaklarını daha dogrusu. Gunduzleri 40 aksamları 26 derece falan hava.
bltern1 zeynepduha ayy annem çocuk üşür diye diye kalın giydirdi hep her yeri pişik oldu çocuğumun sonra bı bıraktım kalın giydirmeyi çoğu zaman sadece zibila duruyor çocuğum uyku düzeni oldu vücudu rahatladı zaten üşüdügunu teninden anlarsın hafif kızarır gibi olur bide dokun sıcaklığına bak tamam
Tgbkzn Yaz ayında bence uzun kollu giydirmeyin olabildiğince ince şeyler tercih edin ceyranda tutmayın isilik olur terler hasta olur bu sefer kuzu :))
Radiant Ben de İstanbulda yaşıyorum , evimiz 28-29 derece olduğu için gece gündüz sadece zıbın giydiriyorum.Gece yatarken ayaklarını tek katlı müslin örtü ile örtüyorum
123ab zeynepduha askılı body ile uyuyor gece üstünü de örtmüyoruz bazen çok sıcak olunca klima açıyoruz o zaman ince müslin örtüyorum o kadar
zeyzey77 zeynepduha hava çok sıcak uzun kollu giydirme benim 3 aylık sadece çıtçıtlı badi giydiriyorum. Eserse uzun kollu giydiriyorum akşam üstü