Titizannee Merhaba sevgili anneler 3 aylık kızımı sık sık emzirmeme ve aralarda mama takviyesi de yapmama rağmen çiş sayısında azalma var bu aralar.Yaz mevsimi olduğundan mı böyledir yoksa beslenmesinden mi?sizin bebelerinizde de oluyor mu?
ekmek-arasi Titizannee yaz mevsimi ve ter ile atiyolar buda ter bezlerinin hizli calismasindan dolayi normalde 16 ayligiz gunde 7 8 bez degistiriken bi hqftarir 4 bez anca aksam takligim sabah halen kuru seklinde qliyprum
Sedaahmet Titizannee yaz geldigi icin terliyorlar canım, benim cocuklarda öyle. Vücuttaki sıvıyı ter yoluyla atıyorlar. Su ver bence. Hatta mama bile kullaniyormuşsun, kesinlikle su vermelisin.
Hamuceraa Titizannee dün geceden sabaha bezi bomboştu🙄 3 defa da emzirdiğim halde bezleri kontrol ettim değişik bir şey de yok bilmiyorum sıcaktan herhalde
Merve-HanifeDuru Ben bol bol suda içiriyorum 30 cc yarısı kadar ayrıca mama+meme havalar aşırı sıcak bence suda içirin azda olsa zararı olmaz 🤲🏻🧿
Teemo07 Hamuceraa aynısı valla, az önce eşime söyledim sabaha kadar çiş yapmamış hiç diye. 3 kez emzirdim bende gece boyu.
Emirin_Annesi10 Teemo07 ya bende tekim sanıyorum sabaha kadat meme ağızda ama bez kuru uyanıyoruz. Gece sırılsıklam oluyor gün içinde kaç kez üst değişiyorum allah bilir. Salya desen yarım saate bir önü ıslanıyor tümden. İnsallah sıkıntı olmaz da enkfksyon falan
Emirin_Annesi10 Titizannee oğlum 8.5 aylık enfeksiyon olacak diye korkuyorum sürekli elimizde sulukla geziyoruz ama hâlâ bez kupkuru
Teemo07 Emirin_Annesi10 bu gece de aynıydı. Sabah açtığımda boştu. Gaz cıkarırken yaptı ve hafif pembemsilik vardı bezinde yine 🤦🏻♀️ Yani totalde dün Sadcee 1 dolu bez değiştirdim. Diğer 2 si Sadece bir kez çiş yaptıgı için değiştirmiştim. Doktor sıcaklara bağlı idrar azalması olur dedi dun
Emirin_Annesi10 Teemo07 benimkinde de öyle ya kokuyor çişi gelip gidip ağzına veriyorum suyu ama yinede bezi boş. Aşırı terliyor bide diş çıkarıyor hersyden korkuyorum valla ya