Benim de bebeğim 12 günlük , zıbın giydirip altına bir pijama gibi alt giydiriyorum patikli olanlardan. Eldiven , şapka vs kullanmıyorum , enseden kontrol ediyorum bu havalarda terden ben eriyorum herhalde o da bunalıyordur ki cam hep açık geceleri hariç