sabinaa Nermins mende de ilkdi…bir defe olub deye oyrendim☹️…gece oyaq ol…yoxla..qizdirmasi qalxar bilmersen …
Nermins Nohutannesi Amin,çok sağ olun 😘bu uygulama gerçekten iyiki var çok güzel insanlarla karşılaşıtırıyor bazen insanları,kardeşim yok yada ablam ama bazen varmış gibi hissediyorum sayenizde🥰🥰🥰😘😘😘
Nohutannesi Nermins canımsın🥰herkes elinden geldiğince bildiği şeyleri paylaşıyor evet çok güzel bu yönden. Keşke bebişler hiç hastalanmasa da sadece sohpet etsek🙏🏻
Nohutannesi Nermins olabilir. Ama genelde diş ateşi pek 38i aşmıyor o yüzden takip edin eğer ki bu durum devam ederse doktora gidin. Enfeksiyon varsa atlanmış olmasın
NefesMaviDeniz Nermins Bebeğinizin hemen üstünü çıkarın camı açın ve calpol şurup verin 38,5 artık ilaç verilmesi gereken bir ateş..ve sürekli ateşini takip edin düşmezse doktora gidin