Yaseminnn46 Kızlar bebişleriniz bu sıcaklarda emmeyi bıraktı mı kızım 4 aylık atak dönemi tam bir de sıcaklar geldi üstüne emmek istemiyor gündüzleri bir çözümü var mıdır klima da yok evimde vantilatör de direk gelirse sıkıntı olur diye kullanamıyorum ☹️
zeynepduha Yaseminnn46 üstünü çıkartın sadece bezi kalsın siz de üstünüzü çıkarın hem ten teması olur sütünüz artar
busrasilra14 Yaseminnn46 canim kafasinin altina terini cekcek bi bez koy terleyince hakli olarak emmek istemiyorlar. Vantilatoru de calistir bendr sabitleme donsun dursun zaten bu sicaklarda sicak havayi donduruyor
Yaseminnn46 zeynepduha denedim canım ama ten tene değince iyice terliyor sürekli kucağımda olmak istiyor çünkü