Yeter ki dök içini rahatla, ama içine atma.
Anne sifatindan önce insaniz. Bizimde duygularimiz var, psikolojilerimiz var. Uyumadigimiz zaman her insan gibi uykusuzluktan sinirlerimiz bozuk oluyor, yorgun oluyoruz.
Simdi bundan sonra önüne bakmalisin. Hiç bir sey için gec degil. Bebeginin beyin gelişimi 5 yaşına kadar surecek. O surede zaten çoğu seyi hatirlamayacak. Dolayısıyla kayinvalidenle degilde senle yatsin artik. Onunla elinden geldiğince etkinlik yap,oyunlar oyna. Bebek o daha. Annesisin. Senin kokunu kac yasina gelirse gelsin unutamaz. Daha iyi olursunuz hatta büyüdüğü için. Onunla ev isi bile yapabilirsin. Oda cok zevk alir seninle vakit gecirmekten..