3subat Molfix kullanıyorduk geçen ay 100 liraya aldığım paket 145 lira olmuş trendyol indiriminden baby turco doğadan aldım memnun musunuz kullanan var mı ??
harley 3subat babyturcodan memnundum ama sıkıyordu bacakları mesela 4 numarası bile sıkıyor ama önlemin bezi 4 numara tam oluyor kalıbı dar o yuzden almıyorum artık birde komili var oda çok güzel onunda kalıbı buyuk 3 numarası oluyor tam 4 numara gibi😂
MayneymisAltintop Ben baby turco ile geç tanıştım ama çok çok memnun kaldım. İkinci çocuğum olursa direkt bayb turco ile başlayacağım. Kesinlikle fazla para vermeyin
3subat MayneymisAltintop bebeğim 7 kilo 4 numara aldım yorumlarda boyu küçük diyorlardı sizce iyimi boyutları
3subat gulumsee Yusufali06 Dyldrm MayneymisAltintop teşekkürler kızlar bakalım kargo gelsin inşallah bizde memnun kalırız 😍
Yusufali06 3subat trendyol dan alıyorum bende en son aldığımda tanesini 52 Kr dan aldım. İlk günden beri kullanıyorum memnunum. Bi ara kargo gecikince migros sanaldan minies aldım o da iyiydi ama baby turco ya göre daha pahalı
Eda-Ece 3subat kızım 3 aylık olduğundan beri kullanıyorum,sleppy sızdırıyordu o yüzden değiştirip birde fiyatı biraz uygun olan bir bez arıyordum,imdadıma yetişti. Çok memnunum bir defa bile sızdırma yaşamadım.