Sekiz temmuzda ikinci yılımız dolacak. Aklımda hiçbir şey yok. Lohusalık depresyonu bebek uykusuzluk memede yara gaz stres derken kendimi saldım almak için alacağım yani öyle ahım şahım birşey yapacak masalar kuracak süslenecek psikolojim yok. Ki eminim eşimde bir hediye ile gecistirecek. Sizde ne alayım. Saat cüzdan bardak t-shirt vs hep aldım farklı bir şey olsun ki hediye ile aradan çekilebileyim 🤦🏻♀️