Ahsenimin_Annesi canım aynı durumdayız. Zeytin yağı sadece kullanıyorsun yemeğinde,havuç patates kuzu kiyma bezelye taze fasulye brokoli falan yapıyorum. Aşçıanne süt alerjik paketini aldım cicibebe,pekmez,makarna,tarhana falan var onları yapıyorum ama oğlum hala pütürlü yemiyor benim erken dogdu diyemi bilmiyorum ama bayağı ezik olucak ki yesin. Kahvaltı zaten yok bizde ancak çorbalae ara öğünler meyve suları. Alerji maması…