Ahsenimin_Annesi Bizdede 10 gün önce çıktı, doktorumuz bana da tüm süt ve süt ürünlerini yasakladı, alerjik bebekler için olan mamadan (Similac Alimentum) kullanıyoruz, doktorumuz tadı acı belki sevmez dedi ama bebeğim sevdi, içiyor, tabi ben daha çok anne sütü vermeye çalışıyorum, mama vermemeye gayret ediyorum, bugün mama raporumuzu da çıkardı doktorumuz iyiyiz şu an çok şükür